|
06 Februarie 2006 |
Consumarea a cinci porții zilnice de
fructe și legume poate reduce riscul unui atac cerebral cu 25%, conform unui
nou studiu, preluat de The Sun. Potrivit
sursei citate, autorii studiului , medicii din cadrul
spitalului St George's din Londra, au analizat dietele a 250.000 de persoane pe
parcursul a 13 ani și au descoperit că cei care au regimuri bogate în potasiu
prezintă un risc scăzut de atac cerebral. |
|
Detalii >>
|
|
|
06 Februarie 2006 |
California
a devenit primul stat din Statele Unite care a declarat fumul de țigară drept
sursă toxică de poluare a aerului, luând în considerare legătura sa cu apariția
cancerului mamar, relatează Associated Press. Decizia autorităților
californiene de mediu pune fumul de țigară degajat în ambient în aceeași
categorie cu combustibilul diesel uzat, arsenicul și benzenul, pe baza unui raport publicat în |
|
Detalii >>
|
|
|
06 Februarie 2006 |
Principalele
companii producătoare de băuturi răcoritoare de pe piața europeană s-au angajat
să lupte împotriva obezității la copii, prin limitarea publicității destinate
celor sub 12 ani și favorizând accesul la băuturi mai variate, în special în
școli, informează AFP. Sectorul european al băuturilor nealcoolice, reunit în
federația Unesda, a adoptat un "cod de conduită" prin care se
angajează să "nu plaseze anunțuri |
|
Detalii >>
|
|
|
06 Februarie 2006 |
Marea
Britanie, Nigeria și miliardarul american Bill Gates, fondatorul companiei
Microsoft, au anunțat pe marginea Forumului economic mondial de la Davos
(Elveția), lansarea unui plan gigantic de combatere a tuberculozei, plan ce
și-a propus să salveze 14 milioane de vieți în următorii 10 ani, relatează AFP,
Reuters și AP. Un
comunicat dat publicității la Davos subliniază că suma pe care |
|
Detalii >>
|
|
|
03 Februarie 2006 |
Un articol apărut recent în Journal of the Royal Society of Medicine atenționează asupra
anumitor complicații din sfera digestivă asociate cu abuzul de cocaină, care de
multe ori sunt severe și pot pune în pericol viața persoanei respective,
necesitând intervenție chirurgicală de urgență. „În cazuri extreme pacientul
poate să rămână cu colostomie”, spune dr.Luke Meleagros, chirurg la Spitalul
Universitar |
|
Detalii >>
|
|
|
01 Februarie 2006 |
Fumătorii
de culoare din SUA și cei originari din Hawaii au mai multe șanse să se
îmbolnăvească de cancer de plămâni decât albii, potrivit unui studiu publicat
joi în revista New England Journal of
Medicine.În schimb, aceștia din urmă riscă mai mult să dezvolte un cancer
pulmonar decât americanii de origine japoneză sau hispanică, se arată în
studiu. Concluziile meta-analizei datelor extrase dintr-un studiu. |
|
Detalii >>
|
|
|
31 Ianuarie 2006 |
|
Prevalența obezității în Statele Unite este foarte
crescută, afectând pesoane de orice vârstă, sex, educație, grup etnic sau nivel
socio-economic. Copii sunt în general supraponderali, mai ales aceia care sar
peste micul dejun și prezintă o tendință crescută spre a consuma diferite
snacks-uri și aliemente bogate în grăsimi. Conform studiilor, 59% a studenților
neglijează micul dejun de cel puțin trei ori
|
|
Detalii >>
|
|
|
|
<< Start < Inapoi 21 22 23 24 25 26 27 28 29 Inainte > Sfarsit >>
|
| Rezultate 1121 - 1145 din 1145 |