|
Regimul mediteranean le ajută pe femei să rămână însărcinate |
|
|
|
08 Noiembrie 2011 |
Femeile care doresc să rămână însărcinate au mai multe șanse să-și atingă scopul dacă au o alimentație mediteraneană, arată un studiu publicat în noiembrie. Pe lângă faptul că este sănătos, regimul mediteranean le ajută pe femei să rămână însărcinate, potrivit unor cercetători spanioli. Într-un studiu realizat pe 500 de femei și publicat în noiembrie în revista 'Fertility and Sterility', s-a demonstrat că femeile a căror alimentație este bogată în fructe,
legume, pește, cereale și făinuri complete sunt mai fertile.
Din cele 500 de femei, numai 17% din cele care țineau riguros dieta mediteraneană au spus că au avut dificultăți în a rămâne însărcinate. La femeile care nu țineau corect regimul menționat, procentajul a fost de 26%.
Acest articol a fost citit de 326 ori.
|