|
08 Septembrie 2009 |
Potrivit unui studiu realizat de cercetătorii de la Universitatea din Glasgow consumul moderat de vin roșu ajută la prevenirea și combaterea inflamațiilor cauzate de diferite boli. Doctorul Alirio Melendez, unul dintre cercetători, a subliniat faptul că bolile inflamatorii acute sunt foarte dificil de tratat și mulți pacienți mor din cauza lipsei unui tratament adecvat. Astfel, potrivit ultimelor descoperiri, vinul roșu are proprietatea de a bloca două proteine din organism
|
|
Detalii >>
|