|
11 Martie 2010 |
Femeile care beau două pahare de vin, bere sau băuturi spirtoase pe zi sunt mai puțin supuse riscului de la lua în greutate decât cele care nu beau deloc. Cercetători de la Brigham and Women's Hospital din Boston (Statele Unite, nord-est) au desfășurat un studiu pe 19.000 de femei din America care nu aveau probleme de greutate, de peste 39 de ani, pe care le-au întrebat câte pahare de alcool consumă zilnic. Le-au urmărit aproape 13 ani. În cadrul
|
|
Detalii >>
|
|
|
11 Martie 2010 |
Un măr mâncat pe zi ar putea întări sistemul imunitar și reduce inflamațiile datorate greutății și diabetului, potrivit cercetătorilor de la Universitatea Illinois. Această proprietate s-ar datora fibrelor solubile prezente în fruct. Se știa deja că fibrele ajută la reducerea colesterolului sanguin și împiedică bolile coronariene. Potrivit cercetătorilor, consumul a 28-35 g de fibre solubile pe zi este benefic pentru sănătate. Prezente în orz, ovăz, nuci, linte, citrice, fructe
|
|
Detalii >>
|
|
|
09 Martie 2010 |
Potrivit unui studiu apărut în publicația Psychology and Marketing copiii pot distinge, de la vârsta de trei ani, mărcile produselor. Mai mult, ei își recunosc colegii și prietenii în funcție de lucrurile pe care le poartă. În cadrul acestui studiu, 39% din mărcile expuse au fost recunoscute de copiii între 3 și 5 ani. Printre acestea, mărcile din fast-food au fost recunoscute de 93% din copii, cele de snaks, de 89% dintre ei, ale companiilor de transport, de 80%, iar
|
|
Detalii >>
|
|
|
06 Martie 2010 |
Copiii ai căror părinți sunt despărțiți părăsesc domiciliul familial mai devreme decât ceilalți, potrivit unei analize a Institutului francez de studii demografice (INED). Fetele se emancipează mai repede decât băieții, iar copiii crescuți de tată pleacă mult mai repede decât cei care au trăit alături de mamă.Construirea unei legături cu mama vitregă este mai complicat decât cea cu un tată vitreg, potrivit aceleiași surse. Copilul începe să trăiască cu un tată și cu
|
|
Detalii >>
|
|
|
05 Martie 2010 |
Femeile mari consumatoare de alcool riscă mai mult decât cele nebăutoare să se îmbolnăvească de cancer la sân. Afirmația este susținută de un nou studiu al unor cercetători de la Centrul Aichi de luptă împotriva cancerului din Nagoya, Japonia. Potrivit concluziilor cercetătorilor niponi, raportul de îmbolnăvire la femeile aflate la menopauză care au consumat săptămânal mai mult de 1,25 litri de sake /băutură japoneză din orez/ față de cele care s-au
|
|
Detalii >>
|
|
|
05 Martie 2010 |
Consumul îndelungat de canabis crește riscul bolilor psihice, cum ar fi psihozele, halucinațiile vizuale sau auditive și delirul, potrivit unui studiu australian publicat în Statele Unite. Cercetători de la Universitatea din Queensland au realizat studiul pe 3.800 tineri, în 20 de ani, tema fiind consumul de canabis și apariția eventualelor tulburări psihice. Puțin peste 14% consumau canabis de cel puțin șase ani. Studiul a stabilit că această categorie de tineri risca de două ori mai mult să sufere de psihoze,
|
|
Detalii >>
|
|
|