|
09 Septembrie 2010 |
Creșterea folosirii căștilor este una din cauzele cazurilor de pierdere a auzului în rândul adolescenților, arată cercetători americani în ediția online a Journal of Adolescent Health, publicată pe 31 august. Abbey Berg, profesor la Universitatea Pace din New York, care a condus studiul, spune că, odată cu succesul înregistrat de căști, crește numărul cazurilor de pierdere a auzului și a acufenelor la adolescenți și adulți tineri. 'Fetele care folosesc căști au
|
|
Detalii >>
|
|
|
09 Septembrie 2010 |
O echipă de cercetători de la Universitatea Queensland din Australia a ajuns la concluzia că un individ băutor de cafea este mai ușor de influențat decât unul care nu consumă această băutură. În cadrul studiului, cercetătorii au intervievat aproximativ 140 de persoane. La început acestora li s-a cerut să-și expună părerea în problema avorturilor. Apoi, subiecții au fost împărțiți în două grupuri, dintre care primul a fost servit cu mai multe cești de cafea.
|
|
Detalii >>
|
|
|
07 Septembrie 2010 |
Exercițiile fizice pot reduce în medie cu 40% efectul predispoziției genetice spre obezitate, arată un studiu realizat de cercetători britanici, publicat recent în Statele Unite. Autorii studiului, apărut în publicația Public Library of Science (PLoS), au analizat mai multe variații genetice recunoscute ca elemente de risc de obezitate. Apoi au cercetat câte din aceste mutații erau moștenite de participanții la studiu de la părinți, apreciind astfel gradul de
|
|
Detalii >>
|
|
|
07 Septembrie 2010 |
Femeile de peste 40 de ani prea stresate prezintă un risc cu 65% mai mare să dezvolte boala Alzheimer, afirmă un studiu efectuat de cercetători suedezi de la Universitatea din Goteborg. Oamenii de știință s-au ocupat de corelația între stress și demență în forma sa cea mai des întâlnită - boala Alzheimer. Ei au observat 1 500 de femei, cu vârste cuprinse îtnre 38 și 60 de ani. Printre persoanele care au făcut această formă de demență, cele care
|
|
Detalii >>
|
|
|
05 Septembrie 2010 |
Se știe deja că legumele verzi sunt bune pentru sănătate. Virtuțile lor sunt confirmate în cadrul unui studiu asupra prevenirii diabetului. Cantitatea de antioxidanți și magneziu din salate, varză, broccoli și spanac ar ajuta la combaterea diabetului. Un studiu efectuat de cercetători de la Universitatea din Leicester (Marea Britanie), apărut în 'British Medical Journal', ajunge la concluzia că o porție suplimentară de legume verzi pe zi reduce cu 14% riscul
|
|
Detalii >>
|
|
|
04 Septembrie 2010 |
Un studiu realizat de London School of Hygiene and Tropical Medecine stabilește o legătură între afecțiunile cardiace și temperatură. Studiul apărut în 'British Medical Journal' din august arată în ce măsură frigul poate influența bolile cardiace. Timp de trei ani, cercetători englezi au recenzat 84 010 infarcturi de miocard, diagnosticate în 14 orașe din Marea Britanie. Ei au constatat că, cu cât este mai frig, cu atât crește riscul apariției crizelor cardiace.
|
|
Detalii >>
|
|
|
03 Septembrie 2010 |
Un medicament folosit în cardiologie, clopridogrel, testat pe cobai atinși de o formă gravă de lupus, a permis ameliorarea stării lor și o prelungire semnificativă a speranței de viață, conform unui studiu francez. Lupusul este o maladie autoimunitară care se manifestă prin dureri articulare intense, prin apariția unor leziuni cutanate la nivelul feței și prin probleme renale mai mult sau mai puțin grave. Această maladie poate ataca și alte organe precum
|
|
Detalii >>
|
|
|
|
<< Start < Inapoi 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Inainte > Sfarsit >>
|
| Rezultate 201 - 240 din 1382 |