Vineri, 10 Februarie 2012
Prima pagină | Despre site | Forum | Contact
Mai multă sănătate consumând un măr zilnic Listeaza E-mail
11 Martie 2010
mar.jpgUn măr mâncat pe zi ar putea întări sistemul imunitar și reduce inflamațiile datorate greutății și diabetului, potrivit cercetătorilor de la Universitatea Illinois. Această proprietate s-ar datora fibrelor solubile prezente în fruct. Se știa deja că fibrele ajută la reducerea colesterolului sanguin și împiedică bolile coronariene . Potrivit cercetătorilor, consumul a 28-35 g de fibre solubile pe zi este benefic pentru sănătate. Prezente în orz, ovăz, nuci, linte, citrice, fructe uscate, prune uscate, cereale complete, căpșuni, morcovi și mere, fibrele alimentare solubile au efecte anti-inflamatoare și îmbunătățesc sistemul imunitar. Ar putea preveni chiar și cancerul de colon./Agerpres/

Acest articol a fost citit de 1026 ori.

Comenteaza articolul
Nume:
Titlu:
Comentariu:

Cod:* Code


Fii primul care comenteaza articolul
 
Meniu
Prima pagină
Știri medicale Știri generale Noutăți științifice Sănătate publică
Noutăți farmaceutice
Rezidențiat 2011
Terapii complementare Homeopatie Gemoterapie
Educație medicală
Conferințe EMC
Cursuri EMC
Conferințe internaționale
Examene
Resurse medicale
Lucrări științifice
Legislație medicală
Lista medicamentelor compensate și gratuite
Linkuri
Accesibil utilizatorilor înregistrați

www.postamedicala.ro vă trimite de două ori pe săptămână înștiințare gratuită prin e-mail despre toate noutațile apărute.

Medicamente compensate
Lista medicamentelor compensate din 1 ianuarie 2011(Ordinul CNAS 1103/29.12.2010):
Cartea de oaspeți
Vă invităm să semnați cartea de oaspeți postamedicala.ro

Știri generale
Noutăți științifice
Sănătate publică