|
Legumele verzi sunt indicate pentru prevenirea și tratarea diabetului |
|
|
|
05 Septembrie 2010 |
Se știe deja că legumele verzi sunt bune pentru sănătate. Virtuțile lor sunt confirmate în cadrul unui studiu asupra prevenirii diabetului. Cantitatea de antioxidanți și magneziu din salate, varză, broccoli și spanac ar ajuta la combaterea diabetului. Un studiu efectuat de cercetători de la Universitatea din Leicester (Marea Britanie), apărut în 'British Medical Journal', ajunge la concluzia că o porție suplimentară de legume verzi pe zi reduce cu 14% riscul
de a dezvolta un diabet de tip 2.
Legumele verzi nu trebuie însă consumate în exces, ci în cadrul unei alimentații echilibrate. Autorii studiului precizează că rezultatele la care au ajuns vor trebui confirmate. Cercetătorii s-au bazat pe șase alte studii de mare amploare, însă mecanismele biologice rămân deocamdată necunoscute./Agerpres/
Acest articol a fost citit de 719 ori.
|