|
De ce nu trebuie să îi dați copilului dvs cola |
|
|
|
22 Februarie 2011 |
Un studiu publicat recent arată că 75% dintre copiii americani beau zilnic sucuri bogate în cofeină, de tip cola. Sucurile bogate în cofeină sunt asociate cu apariția ADHD-ului, tulburări ale somnului, lipsa puterii de concentrare și compromit sănătatea oaselor, din cauza cofeinei conținute. "Părinții ar trebui să fie conștienți de influența potențial negativă pe care o are cofeina asupra calității somnului unui copil. Astfel de băuturi mai pot afecta și funcția
hepatică precizează doctorul William Warzack.
Studiile de specialitate au arătat că micuții care beau băuturi de tip cola, de cel puțin două ori pe zi, au oasele fragile. Se pare că unul dintre motive este faptul că aceste băuturi înlocuiesc consumul de lapte sau sucuri naturale, lichide esențiale pentru buna dezvoltare a copiilor. Un alt motiv ar fi conținutul ridicat de cofeină. A treia explicație posibilă este legată de acidul fosforic conținut de aceste sucuri. Din cauza faptului că organismul neutralizează acidul fosforic cu ajutorul calciului, în corp apare un dezechilibru.
Acest articol a fost citit de 779 ori.
|