|
Cancerul de sân legat de un consum mai mare de băuturi alcoolice |
|
|
|
05 Martie 2010 |
Femeile mari consumatoare de alcool riscă mai mult decât cele nebăutoare să se îmbolnăvească de cancer la sân. Afirmația este susținută de un nou studiu al unor cercetători de la Centrul Aichi de luptă împotriva cancerului din Nagoya, Japonia. Potrivit concluziilor cercetătorilor niponi, raportul de îmbolnăvire la femeile aflate la menopauză care au consumat săptămânal mai mult de 1,25 litri de sake /băutură japoneză din orez/ față de cele care s-au
abținut este de 1,74.
'Legătura între consumul de alcool și cancerul la sân s-a constatat în Europa și în Statele Unite ale Americii, dar studiul nostru aruncă o lumină nouă asupra corelației respective la femeile japoneze aflate la menopauză /.../ Femeile ar face mai bine să se abțină de la prea multă băutură, în scopul prevenirii cancerului la sân', a indicat un responsabil al aminitului centru de cercetări..
Studiului a fost efectuat pe un eșantion de 1,754 femei diagnosticate cu această boală și pe altul de 3.508 femei sănătoase.
Acest articol a fost citit de 470 ori.
|