DuminicĂ, 05 Februarie 2012
Prima pagină | Despre site | Forum | Contact
Cafeaua ne poate face mai influențabili Listeaza E-mail
09 Septembrie 2010
cafeaua.jpgO echipă de cercetători de la Universitatea Queensland din Australia a ajuns la concluzia că un individ băutor de cafea este mai ușor de influențat decât unul care nu consumă această băutură. În cadrul studiului, cercetătorii au intervievat aproximativ 140 de persoane. La început acestora li s-a cerut să-și expună părerea în problema avorturilor. Apoi, subiecții au fost împărțiți în două grupuri, dintre care primul a fost servit cu mai multe cești de cafea . Ulterior, voluntarilor li s-a prezentat o serie de argumente care nu coincideau cu poziția exprimată anterior de aceștia. În finalul studiului, oamenii de știință au concluzionat că persoanele care nu au consumat cafea nu și-au schimbat punctul de vedere, în timp ce fanii licorii energizante au renunțat rapid la opiniile lor. Astfel, cercetătorii apreciază că sub influența cofeinei ființa umană este mai ușor de manipulat decât în absența ei.

Acest articol a fost citit de 671 ori.

Comenteaza articolul
Nume:
Titlu:
Comentariu:

Cod:* Code


Fii primul care comenteaza articolul
 
Meniu
Prima pagină
Știri medicale Știri generale Noutăți științifice Sănătate publică
Noutăți farmaceutice
Rezidențiat 2011
Terapii complementare Homeopatie Gemoterapie
Educație medicală
Conferințe EMC
Cursuri EMC
Conferințe internaționale
Examene
Resurse medicale
Lucrări științifice
Legislație medicală
Lista medicamentelor compensate și gratuite
Linkuri
Accesibil utilizatorilor înregistrați

www.postamedicala.ro vă trimite de două ori pe săptămână înștiințare gratuită prin e-mail despre toate noutațile apărute.

Medicamente compensate
Lista medicamentelor compensate din 1 ianuarie 2011(Ordinul CNAS 1103/29.12.2010):
Cartea de oaspeți
Vă invităm să semnați cartea de oaspeți postamedicala.ro

Știri generale
Noutăți științifice
Sănătate publică