|
Cafeaua - una dintre cauzele defectelor din naștere |
|
|
|
28 Decembrie 2006 |
În cazul în care sunteți bărbat și nu vă intrați în
ritm fără a bea cel puțin trei cești de cafea pe zi, ar trebui să începeți să
vă gândiți la alte metode de energizare, căci, conform unui nou studiu, cafeaua
poate reduce abilitatea bărbaților de a procrea copii normali. Trei cești de
cafea pe zi sunt suficiente pentru a deteriora calitatea spermei și pentru a
cauza sarcini eșuate sau defecte din naștere, relevă un studiu realizat de
cercetători de la universitățile din Bradford și
California.
„Cafeaua provoacă daune importante,
cauzând o rearanjare a cromozomului în embrion. Acest lucru poate duce la
moartea embrionului și nașterea unor copii cu defecte”, a declarat șeful
echipei de cercetători, dr. Andrew Wyrobek, citat de ziarul The Mirror. (Rompres)
Acest articol a fost citit de 1469 ori.
|