|
Asocierea cafelei cu un aliment gras este nocivă pentru sănătate |
|
|
|
08 Aprilie 2011 |
Sunt multe persoane care preferă să își înceapă ziua cu un sandviș și o cafea fierbinte, dar cercetători de la Universitatea Guelph Humber din Toronto (Canada) susțin că această combinație este extrem de periculoasă pentru sănătate. Astfel, consumul de cafea după un aliment gras, precum șunca sau ouăle prăjite, sau un sandviș tip fast-food poate ridica nivelul zahărului din sânge chiar și în cazul unei persoane
perfect sănătoase la parametrii unui bolnav de diabet, au constatat ei în urma unor experimente.
Este deja cunoscut faptul că alimentele grase provoacă creșterea nivelului glicemiei. Cafeaua în asociere cu acest tip de produse dublează efectul negativ, susțin cercetătorii canadieni, explicând că grăsimile saturate obstrucționează diminuarea procentului de zahăr în sânge. Cafeaua chiar și băută la câteva ore după ingestia unor alimente grase este nocivă pentru că efectul acestora este unul de lungă durată în organism, mai avertizează ei.
Acest articol a fost citit de 796 ori.
|