|
Alcoolul crește riscurile de cancer intestinal |
|
|
|
10 August 2007 |
|
Consumul zilnic de vin sau bere, chiar și în cantități reduse, crește riscurile de cancer intestinal, potrivit unui studiu publicat marția trecută în Marea Britanie. Consumul zilnic a două pahare mari de vin sau a două halbe de bere crește riscurile de dezvoltare a acestei boli cu circa 25%, potrivit studiului publicat în International Journal of Cancer. Un pahar de vin sau o halbă de bere crește riscul
cu 10%."Cercetările arată clar că riscul de cancer intestinal crește în funcție de cantitatea de alcool consumată", a explicat profesorul Tim Key, de la institutul Cancer Research UK. Studiul a fost efectuat pe un eșantion de 478.000 de persoane urmărite în zece țări europene timp de șase ani, dintre care 1.800 au dezvoltat un cancer intestinal. /Rompres/
Acest articol a fost citit de 1480 ori.
|